5 lectii de durata pe care ni le a predat pandemia

Info Utile – 5 lecții de durată pe care ni le-a predat pandemia

Lorraine Twohill este directorul de marketing la Google. Aici, ea reflectă asupra anului trecut la conducerii echipelor de marketing Google prin pandemie și despre învățăturile pe care le va ține aproape în acest an dificil.

Este incredibil să ne gândim la locul în care ne aflam acum un an. Peste noapte am trecut de la viața noastră normală, de zi cu zi, la adăpostirea în loc și lucrul de acasă. COVID-19 a întrerupt lansările, campaniile și evenimentele – ceea ce înseamnă că echipele noastre de marketing de pretutindeni au trebuit să pivoteze rapid și să regândească cum să se conecteze cu publicul lor în cele mai dificile momente.

Dar mai mult decât munca în sine, am învățat multe prin această experiență profund provocatoare: despre noi înșine, despre echipele noastre și despre ce putem realiza atunci când ne unim cu toții. Ceea ce m-a frapat cel mai mult este modul în care oamenii noștri s-au adunat pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie în ultimul an. Acest lucru a avut un impact profund, nu doar asupra muncii, ci și asupra modului în care vom lucra ca echipă de marketing în viitor. Iată câteva dintre lecțiile pe care le voi ține pe măsură ce înaintăm.

Rămâi fidel

Google a fost întotdeauna util în contextul momentelor, mari și mici. Acesta a fost unul dintre acele momente mari. Și trebuia să ne prezentăm. Pentru noi, asta a însemnat furnizarea rapidă de informații utile și autoritare. Am venit cu o mulțime de idei grozave în primele câteva săptămâni, dar ne-am dat seama curând că simpla lansare a unei grămezi de lucruri nu va ajuta. În schimb, a trebuit să ne concentrăm asupra locului în care am putea adăuga cea mai mare valoare pentru cei care au nevoie. Agilitatea și hotărârea au dus la concentrarea asupra locului în care am putea ajuta cel mai…

Continuarea aici: 5 lecții de durată pe care ni le-a predat pandemia