Acesta este modul in care va puteti rezolva viitorul afacerii potrivit McKinsey

Info Utile – Acesta este modul în care vă puteți rezolva viitorul afacerii, potrivit McKinsey

Liderilor li se recomandă să creeze propriul „sos secret” al organizației lor – un set specific de comportamente la care toți angajații să poată respecta – pentru a crea o cultură robustă a performanței.

4. Structură turtită radical

COVID-19 a făcut din viteză o prioritate pentru multe organizații, dar a subliniat și cât de dificilă poate fi viteza de realizat. Firmele pot deveni pregătite pentru viitor structurându-se în moduri mai puțin complexe pentru a le face mai potrivite, mai plate și mai rapide, spune McKinsey.

Companiile ar trebui să se concentreze pe conectivitate cu modele concepute în jurul oamenilor și activităților – permițând echipelor să acționeze rapid, deoarece sunt flexibile.

5. Luarea deciziilor cu privire la turboalimentare

Organizațiile care iau decizii în mod constant rapid și bine sunt mai susceptibile de a-și depăși concurenții , deși acest lucru necesită un sistem care să aloce luarea deciziilor persoanelor corecte, echipelor sau chiar algoritmilor, potrivit McKinsey.

Marea majoritate a acestor decizii ar trebui, de asemenea, să fie delegate la cele mai scăzute niveluri posibile, ceea ce înseamnă că angajații își asumă responsabilitatea pentru deciziile pe care sunt cele mai în măsură să le ia.

6. Tratați talentul ca fiind mai rar decât capitalul

Lumea muncii din ce în ce mai conectată se schimbă rapid și companiile pregătite pentru viitor trebuie să-și considere talentul ca fiind cea mai redusă resursă a acestora.

Promovarea unei experiențe incluzive a angajaților este esențială pentru atragerea de talente de top. De asemenea, influențează dacă angajații rămân și prosperă, ceea ce poate, la rândul său, să aibă impact asupra rezultatelor unei companii.

Cum creștem: construiți pentru scară

7. Adoptați o vedere a ecosistemului

Acesta este modul în care vă puteți rezolva viitorul afacerii, potrivit McKinsey