Confidentialitatea in lumea Big Data

Info Utile – Confidențialitatea în lumea Big Data: este moartă sau vie?

Consumatorii conduc lumea

Când vine vorba de încrederea în organizații cu datele lor personale, consumatorii ezită. Potrivit unui raport Truata, mai mult de 77% dintre consumatorii globali sunt de acord că datele de confidențialitate sunt esențiale pentru ei și sunt gata să acționeze pentru a se proteja. De fapt, 78% dintre consumatorii mondiali au luat unul sau mai mulți pași pentru a-și reduce amprenta digitală.

Consumatorii de astăzi devin din ce în ce mai conștienți de drepturile lor atunci când vine vorba de modul în care datele lor sunt utilizate de către mărci; de fapt, 63% declară că ar înceta să cumpere sau să folosească mărci dacă nu ar demonstra grija și responsabilitatea cu datele lor personale. Consumatorii încep să se întrebe dacă schimbul de valoare al tranzacționării datelor cu caracter personal pentru o experiență mai personalizată sau mai convenabilă este o afacere care merită făcută. Vedem apariția „activelor de confidențialitate” – consumatorii care aleg sau părăsesc mărci în funcție de modul în care consideră că aceste mărci își folosesc datele personale.

Aceasta înseamnă că mărcile trebuie să se concentreze mai mult pe relații și loialitate pentru a se asigura că clienții sunt dispuși să furnizeze datele lor, ceea ce va permite îmbunătățirea produselor și serviciilor oferite. Pe măsură ce ne mutăm într-o lume post-pandemică, organizațiile vor fi esențiale să se diferențieze, pe baza implementării unei strategii eficiente de date îmbunătățite pentru confidențialitate.

Lumea Big Data: impactul pandemiei

În timp ce a existat o grabă de înțeles de a utiliza datele și tehnologia pentru a gestiona și controla pandemia, trebuie să considerăm că există confidențialitate și considerații etice în joc. În timp, pandemia…

Continuarea aici: Confidențialitatea în lumea Big Data: este moartă sau vie?