Cum protejam magazinele online de atacurile cibernetice

Info Utile – Cum protejam magazinele online de atacurile cibernetice ?

Platformele de comerț electronic oferă oportunități nelimitate pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri) de a crește vânzările, dar criminalitatea cibernetică și frauda online sunt, de asemenea, la un nivel istoric.

În septembrie 2020, hoții cibernetici au compromis aproximativ 2.800 de magazine online, injectând coduri rău intenționate pentru a vedea detaliile de plată a zeci de mii de clienți. Atacul este considerat opera Magecart, care folosește malware JavaScript pentru a viza coșurile de cumpărături asociate platformei Magento de sursă deschisă de comerț electronic. Experții în securitate spun că este cel mai mare incident Magecart din istorie – și este doar unul mai mult dintr-o serie de incidente care transmite amenințarea tot mai mare a atacurilor din partea clienților, una dintre cele mai profitabile și populare tehnici de exploatare în joc în prezent, care are loc la o rată de o dată la 39 de secunde .

Atacurile din partea clienților au un cost semnificativ – posibil chiar paralizant – pentru retaileri. Azi am ajuns la o estimare că incidentele Magecart necesită 65 până la 130 de ore în timp de răspuns (sau aproximativ patru zile între ele dacă se reduce la mijloc) pentru sarcini precum analiza codului sursă, fișierele serverului web și jurnalele. Acest lucru nu ia în considerare timpul inevitabil de nefuncționare, care este extrem de costisitor pentru companiile de comerț electronic. Potrivit cercetări compilate de Gremlin , timpul de nefuncționare a site-urilor pentru comercianții cu amănuntul precum Target, QVC și Wayfair poate varia între 508.000 $ și 598.000 $ pierderi de venituri pe oră.

Companiile de comerț electronic dezvoltă acum planuri de bugetare pentru securitate cibernetică și strategii generale pentru 2021. Ei văd că instrumentele și…

Continuarea aici: Cum protejam magazinele online de atacurile cibernetice ?