De ce modelarea conversiilor va fi cruciala intr o lume fara cookie uri

Info Utile – De ce modelarea conversiilor va fi crucială într-o lume fără cookie-uri

Publicitatea digitală oferă posibilitatea de a ajunge la oameni oriunde s-ar afla, cu mesaje în timp util și relevante. Când vine vorba de înțelegerea eficienței acestor anunțuri, agenții de publicitate au ajuns să se aștepte la o viziune directă și completă a călătoriei clienților, de la conștientizare la conversie.

Dar călătoria clienților a devenit mai dificilă ca oricând de măsurat. Oamenii oscilează între mai multe dispozitive înainte de a cumpăra un singur articol, ceea ce poate duce la o viziune disjunctă a comportamentului consumatorului. Chiar și pe un singur dispozitiv, browsere diferite produc căi diferite de cumpărare.

În același timp, măsurarea online de succes depinde în mare măsură de cookie-uri care înregistrează informații utile despre ceea ce se întâmplă după ce o persoană a dat clic pe un anunț. Cu toate acestea, indiferent dacă este vorba de restricții privind cookie-urile din browsere sau de punctele moarte din cumpărăturile pe mai multe dispozitive, există scenarii în creștere în care nu mai este posibil să observăm dacă a avut loc o conversie. Reglementarea în materie de confidențialitate sporită a impus, de asemenea, linii directoare stricte pentru colectarea datelor pe regiuni.

Rezultatul acestor provocări este un peisaj digital complex, cu lacune în măsurarea mediilor.

Cheia pentru deblocarea măsurătorii exacte

Cum ar trebui să evaluați cu exactitate eficacitatea investițiilor dvs. de marketing atunci când există atât de multe potențiale goluri în călătoria clientului? Aici intervine modelarea conversiilor.

Modelarea conversiilor se referă la utilizarea învățării automate pentru a cuantifica impactul eforturilor de marketing atunci când un subset de conversii nu poate fi observat. De exemplu, atunci când măsurați conversiile între…

Continuarea aici: De ce modelarea conversiilor va fi crucială într-o lume fără cookie-uri