Facebook varsa lacrimi de crocodil in campania publicitara impotriva actualizarii iOS 14 a Apple pentru protectia vietii private

Info Utile – Facebook varsă lacrimi de crocodil în campania publicitară împotriva actualizării iOS 14 a Apple pentru protecția vieții private

Facebook s-a luptat mult timp împotriva caracteristicilor de confidențialitate care vin cu următoarea actualizare iOS 14 a Apple. Apple promite o nouă funcție de transparență a urmăririi aplicațiilor , care va solicita tuturor aplicațiilor să ceară permisiunea explicită a utilizatorului înainte de a putea începe urmărirea datelor pentru publicitatea vizată. Toate iPhone-urile și iPad-urile de la Apple vin cu un număr IDFA unic, atribuit din fabrică (identificator pentru agenții de publicitate) care, după cum spune numele, permite agenților de publicitate să-și urmărească și să identifice utilizatorul.

După actualizare, promite Apple, utilizatorii vor avea un control complet asupra celor care își pot accesa IDFA și urmări activitatea și datele lor. Desigur, asta nu înseamnă că vor avea întotdeauna o utilizare deplină a unei aplicații înainte de a consimți la colectarea datelor, dar oferă un sentiment de securitate semnificativ mai bun. Unele platforme de socializare, cum ar fi Twitter, au luat cu ușurință această schimbare, analizând modul în care ar putea profita din plin și intenționează să aștepte un timp înainte de a pune întrebarea colectării datelor utilizatorilor.

Cu toate acestea, Facebook nu a fost prea mulțumit de schimbarea confidențialității și a derulat o campanie de anunțuri video în semn de protest numită Idei bune care merită să fie găsite.

Cazul pe care Facebook încearcă să îl facă este că o astfel de mișcare din partea Apple se va dovedi o lovitură dezastruoasă pentru întreprinderile mici din întreaga țară, care se bazează puternic pe marketingul țintit pentru a găsi clienți. Campania pare să se întoarcă din greu, după ce a câștigat până acum un raport de 15-1 antipatie pe Youtube. Și acum, foștii angajați de la Facebook…

Continuarea aici: Facebook varsă lacrimi de crocodil în campania publicitară împotriva actualizării iOS 14 a Apple pentru protecția vieții private