Marketingul digital si Big Data

Info Utile – Marketingul digital și Big Data: tehnologia de ultimă generație

Big Data este cea mai mare libertate de schimbare a jocurilor pentru publicitate și oferte, de când Internetul a devenit standard cu doar vreo 20 de ani în urmă. Detonarea enormă a informațiilor a lansat deluviu de terabytes despre orice, de la practicile clienților la exemple pentru a segmenta schimbările clienților în sectoarele de afaceri în dezvoltare.

Organizațiile care sunt eficiente în transformarea informațiilor în dezvoltarea peste piață vor domina în trei lucruri:

  1. Utilizarea examinării pentru a recunoaște deschiderile importante de afaceri, pentru a stimula alegerile și pentru a îmbunătăți rata de profitabilitate (MROI).
  2. Transformarea acelor bucăți de cunoștințe în articole planificate și oferte, care să fie pe placul clienților.
  3. Livrarea cu succes a acelor articole și oferte către centrul comercial.

În marketingul digital, datele joacă un rol vital. Informațiile digitale partajate cresc în fiecare zi în mod semnificativ. În această eră digitală, „Datele sunt rege” și strategiile lor de marketing digital sunt de neînlocuit pentru fiecare organizație și afacere. Cu ajutorul datelor mari, specialiștii în marketing pot analiza fiecare acțiune a consumatorului. Oferă o poziționare excelentă pe piață și îi ajută pe specialiștii în marketing să creeze campanii de marketing mai precise și mai dezvoltate.

În prezent, organizațiile colectează, stochează și analizează cantități masive de date cunoscute sub numele de date mari. Este denumită analiza big data pentru a analiza informațiile și pentru a obține informații valoroase din astfel de date. Dimensiunea pieței globale a Big Data în marketingul digital va crește de la 140 miliarde USD în 2021 la 248 miliarde USD până în 2027, cu o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 12% în perioada…

Continuarea aici: Marketingul digital și Big Data: tehnologia de ultimă generație