Modificari Google Ads 2021

Info Utile – Modificări Google Ads 2021

În timp ce Google a însămânțat creșterea ecosistemului publicitar digital prin dependența de direcționare, compania primește acum o presiune imensă din partea autorităților de reglementare care se învârt în jurul confidențialității datelor și antitrust. Acestea fiind spuse, se așteaptă ca Google să nu mai permită direcționarea pe mai multe site-uri și urmărirea datelor utilizatorilor răspândite în toate produsele sale publicitare bazate pe web. Aceasta include reclame pe YouTube și Google AdX.

Google a încărcat un post de blog recent care anunța sfârșitul anunțurilor direcționate.

Modificări Google Ads 2021: cookie-urile terță parte au dispărut?

Pe baza anunțului de la Google, cel mai important lucru de remarcat este că compania tehnologică va folosi ceea ce ei numesc „API-uri care păstrează confidențialitatea”, care oprește urmărirea individuală a datelor utilizatorilor. În timp ce Google își va îndeplini în continuare obligația față de agenții de publicitate și editorii, datele despre utilizatori vor fi prezentate în mod colectiv împreună cu informații ale altor utilizatori cu același interes.

„ Ultimele noastre  teste ale FLoC  arată o modalitate de a scoate în mod eficient cookie-uri terță parte din ecuația publicitară și, în schimb, de a ascunde persoane în cadrul unei mulțimi mari de oameni cu interese comune. Chrome intenționează să facă cohorte bazate pe FLoC pentru testarea publică prin teste de origine cu următoarea sa lansare în această lună și ne așteptăm să începem testarea cohortelor bazate pe FLoC cu agenții de publicitate din Google Ads în trimestrul II „, a scris David Temkin, directorul Google pentru gestionarea produselor, confidențialitatea și încrederea anunțurilor.

În legătură cu eliminarea eficientă a…

Continuarea aici: Modificări Google Ads 2021