Personalizarea Cheia viitorului automatizarii marketingului

Info Utile – Personalizarea – Cheia viitorului automatizării marketingului

Este un fapt real că personalizarea este cheia viitorului automatizării marketingului. Automatizarea marketingului utilizează software-ul pentru automatizarea activităților de marketing, cum ar fi activitățile de generare a clienților potențiali, telemarketingul, educarea pieței și justificarea prețurilor, marketingul social, de relații și multe altele.

Specialiștii în marketing utilizează automatizarea pentru a-i ajuta să îmbunătățească rentabilitatea investiției lor în marketing, ajută la extinderea exercițiilor pe care le-ați face cumva fizic sau complicat pentru ca oamenii să le interpreteze. Soluțiile de automatizare a marketingului sunt probleme critice care încorporează coordonarea diverselor sisteme de publicitate și îmbunătățirea atribuirii veniturilor către marketing.

Aici sunt cateva exemple de automatizare a marketingului

„Am primit o notă specială de urare pentru ziua de naștere cu o reducere exclusivă la ziua mea de la Body Shop.” – Acesta este marketing automatizat de personalizare a e-mailurilor. Magazinele de înfrumusețare efectuează un test ADN pentru a se potrivi cu tipul potrivit de produse de înfrumusețare care se potrivesc tipului lor de corp. –

Utilizarea personalizării în afaceri

Cu mai multe mărci care îl utilizează pentru a actualiza angajamentul clienților, automatizarea marketingului va observa o revoluție mai devreme decât credeam. Brandurile au început să primească instrumente la modă pentru îmbunătățirea vârstei clienților, măsurarea strategiei de marketing, gestionarea campaniilor și multe altele și generează un ROI de marketing superior .

Personalizarea, cuvântul însuși spune „personalizare de la persoană la persoană. Ideea de personalizare este absolut de afaceri. De exemplu, un magazin de comerț electronic online poate…

Continuarea aici: Personalizarea – Cheia viitorului automatizării marketingului