Marile corporații au adesea persoane care urmăresc știri despre industria lor, concurenți, publicul țintă sau feedback-ul clienților pentru a produce rapoarte de perspectivă periodice. Pentru companiile mici, poate fi greu să găsești timp pentru a ține pasul. Chiar și combaterea rapoartelor de tendințe majore și a surselor cheie de știri din industrie poate fi o sarcină descurajantă.
Această lecție împărtășește cinci moduri de a ține pasul cu știrile de care aveți nevoie cu Alerte Google, un instrument gratuit care vă poate oferi informațiile dorite, direct în Mesaje primite. Vă puteți înscrie pentru a primi un e-mail ori de câte ori apare un subiect în care este interesată afacerea dvs. în Căutarea Google. Puteți alege să primiți alerte pe măsură ce se găsește conținut nou, o dată pe zi sau o dată pe săptămână. Este următorul cel mai bun lucru pentru a avea propria echipă dedicată de informații.
Primește o alertă când oamenii vorbesc despre afacerea ta
Este important să știi ce spun oamenii despre tine. Puteți face o căutare pe Google pentru compania dvs. în fiecare zi, chiar și în weekend și de sărbători. Sau ați putea petrece doar câteva minute configurând o alertă Google și obțineți livrarea automată a rezultatelor zilnic.
De exemplu, dacă conduceți un magazin pentru animale de companie, Google Alert ar putea să vă arate că un blogger local s-a interesat de magazinul dvs. După ce ați contactat pentru a spune mulțumiri, ați putea explora modalități de a colabora cu bloggerul la promoții precum cadouri sau evenimente pentru cititorii blogului. Știind că acest influencer este un fan poate deveni o parte inteligentă a strategiei dvs. de marketing.
Prindeți conversații despre produsele sau serviciile dvs.
Când aveți produse de top-vânzare sau…
Continuarea aici: Primiți alerte când apar nume și subiecte pe web
Adauga Review